Hurtowe zakupy: Jeśli jesteś właścicielem sklepu lub prowadzisz działalność, która wymaga dużych ilości produktów, gsmarkt.pl jest idealnym miejscem dla Ciebie. Nasze szerokie portfolio produktów i konkurencyjne ceny pozwolą Ci rozwinąć swój biznes w jak najlepszym kierunku. Z nami masz gwarancję najlepszej jakości produktów i usług, a także specjalnych ofert hurtowych, które pozwolą Ci oszczędzać jeszcze więcej. Skontaktuj się z nami już dziś i rozpocznij swoją współpracę z gsmarkt.pl!


Dropshipping: Jeśli chcesz rozpocząć swój własny biznes lub rozszerzyć swoją ofertę bez inwestowania w magazyn, gsmarkt.pl oferuje niezawodną usługę dropshipping. Nasz zaawansowany system logistyczny i szybki czas dostaw pozwolą Ci zaoferować swoim klientom szeroką gamę produktów bez konieczności martwienia się o magazynowanie i wysyłkę. Dołącz do naszego zespołu i ciesz się wolnością i elastycznością, jakie daje dropshipping z gsmarkt.pl. Niezawodna jakość i doskonałe ceny, to tylko niektóre z korzyści płynących z współpracy z gsmarkt.pl. Skontaktuj się z nami i pozwól nam pomóc Ci w rozwoju Twojego biznesu i realizacji Twoich marzeń.

kontakt

Często zadawane pytania:

Czy są dodatkowe koszty za obsługę dropshippingu?

Nie. Cena zakupu towaru jest już ceną końcową i nie ma dodatkowych opłat.

Jaki jest czas realizacji zamówienia oraz godzina graniczna, aby wyszło jeszcze tego samego dnia?

Produkty, które są na stanie, wysyłamy tego samego dnia jeśli zamówienie zostanie złożone do godziny 12:00. Produkty na zamówienie, wysyłamy wg. indywidualnie przypisanych czasów wysyłki.

Jakimi kurierami wysyłane są paczki?

Wszystkie paczki krajowe wysyłane są za pośrednictwem kuriera DPD.

Jakie są koszty dostawy do klienta?

Koszt dostawy na terenie Polski wynosi 16zł. Wysyłka zamówień powyżej 200zł jest darmowa.

Czy jest możliwość przesyłania własnych etykiet?

Tak, można wysyłać etykiety krajowe DPD lub InPost. Umożliwia to sprzedaż produktów za pobraniem, ponieważ nie oferujemy opcji pobrania przy wysyłce na naszych etykietach.

Czy są dostępne progi rabatowe?

Tak, wszystkie szczegóły omawiamy indywidualnie, ale co do zasady, im więcej kupujemy, tym większe rabaty.

Czy przyjmowane są reklamacje?

Tak, przyjmujemy reklamacje i kierujemy je dalej do producenta. O wyniku reklamacji informujemy każdorazowo.

Czy przyjmujecie zwroty?

Tak, zwroty przyjmowane są na ogólnych zasadach. Czyli wtedy, kiedy towar nie nosi śladu użytkowania i jest pełnowartościowy. Czas na zwrot towaru wynosi 14 dni. Z możliwości zwrotu wyłączone są produkty z sekcji "Na zamówienie".